2012. január 31., kedd

~Idézetek~

Igen, lány vagyok. Tolom az ajtót, amikor egyértelműen rá van írva, hogy 'húzni'. Hangosabban röhögök, mikor megpróbálom megmagyarázni, miért is nevetek. Besétálok egy szobába, és elfelejtem, miért is vagyok ott. :) Matek órán az ujjaimmal számolok. Néha hazudok, hogy elrejtsem a fájdalmat. Többet sírok, mint gondolnád. Kötődök azokhoz az emberekhez, akik kicsit is törődnek velem. A törött köröm ugyanolyan fájdalmas, mint a törött szív. Én igenis büszke vagyok arra, hogy lány vagyok....;)  
  Nagy bátorság kell ahhoz, hogy egy ember fenntartás nélkül engedje szeretni magát. Bátorság, csaknem hősiesség. A legtöbb ember nem tud szeretetet adni és kapni, mert gyáva és hiú, fél a bukástól. Szégyelli, hogy odaadja, s még sokkal inkább szégyelli, hogy kiadja magát a másiknak, elárulja titkát. Azt a szomorú, emberi titkot, hogy szüksége van gyengédségre, nem tud meglenni nélküle.♥♥♥
"Akit most látok, már nem te vagy, vedd már észre magad. Mert én többet nem szólok hozzád, csak mosolyogva megyek tovább."
 Szar az élet,mondta könnyes szemmel a bohóc s felfestette az arcára a mosolyt...
 ~ Már nem várok rá, és már tovább léptem, de a facebook adatlapját még minden nap megnézem ... ~
 *A barátaid örülnek, hogy, ha újra szerelmes vagy… Az igaz barátaid aggódnak, nehogy összetörjön a szíved…. 
 "elötted az út, nem számít a múlt...ne keresd a hibát mindenben...bárhogy alakul, csak hinned kell, hogy újra bízz bennem…. 
 Soha ne feledd,hogy bárhol,bármilyen messze,bármilyen körülmények között is vagy,én mindig a közeledben leszek,szeretni foglak és megölellek,ha szükséged van rá!!!!!..
Az ember jól csak a szívével lát!"
 "Nagyon szeretem az anyukámat. Sok mindent nem értettem mit miért tesz, tilt, miért félt. Most már értem hiszem magam is édesanya lettem. Emlékszem alig mertem neki elmondani, hogy 20 évesen terhes lettem. Iszonyú jól reagált, végig óvott és féltett. És gyönyörű volt az a pillanat, amikor az én gyermekem és az ő unokája felett összenéztünk és eleredtek a könnyei. Imádják egymást a kicsivel. És most 10 hónappal később, ma ismét féltem, de megint megölelt és könnyezve néztünk egy kis fekete-fehér képet. Anyum szeretettel simogatta meg a két unokája első képét. Szeretlek mami! 
ha a telefon úgy működne , hogy miután leraktad , még 5 másodpercig hallanád a másikat ,  a kapcsolatok 90%-a felbomlana .. ;))   
amikor először találkoztunk, furcsa lett volna bele gondolni abba hogy valaha szerelmes leszek beléd, ma már.. az lenne a furcsa ha nem szeretnélek ! :) 
Újabb hónap,
Újabb évek,
Újabb mosolyok és könnyek.
Jön majd új tél,
s lesz még új nyár,
de olyan barátom,mint te,
sosem lesz már !'
 
Nincs szükséged jelmezre és szuper erőkre ahhoz hogy az én hősöm legyél! :$♥ 
A szivárvány 7 színből áll, a zene 7 akkordból épül fel, egy hét 7 napból áll, a világ pedig 7 kontinensből.. mi pedig 7-betűs barátok vagyunk. :
A maximum távolság ami köztünk lehet, az az a 10 cm, amennyivel magasabb vagy. :$ 
'könnyű leírni h szeretlek..de nehéz megnyomni az entert. <3 
Az anyukám azt mondta, sose álljak szóba idegenekkel. De ha gondolod, tehetünk róla, hogy ne legyél az. :) 
Ha beléd esem,elkapsz?:$ ♥ 

 Mosollyal az arcomon beintek a világnak , a köcsög pasiknak , az elkényeztetett picsáknak ;) 

Igen, ő a legjobb barátnőm. Az esküvőmön ő lesz a koszorúslány, a gyerekemnek ő lesz a keresztanyja, és mikor idősek otthonába kerülünk, vele fogok kő-papír-ollót játszani :) ♥ 

Tudod azt mondtam, hogy hülye vagy ... mert hazudtál nekem. Azt mondtad, hogy szeretsz, de rájöttem, hogy nem te voltál a hülye, hanem én, mert hittem neked.... 


az a fajta lány vagyok , aki nevetésben tör ki egy olyan dolog miatt , ami egy nappal az előtt történt ' :$:P

Te olyan vagy, mint a nutella, a csoki és a zene együttvéve... nem tudok nélküled élni :$$ ♥ 

~ Kedves férfiak! Tisztában vagyunk vele, hogy nemünk 90%-a ribanc. Akit hidegen hagy az, hogy hogy beszélsz és viselkedsz vele.. De kérlek szépen ne felejtsétek el, hogy ott van a maradék 10% aki tud őszintén szeretni és vannak érzéseink…:) 
Barátság az, amikor az éjjel közepén felhív valaki, hogy baj van, megölt valakit, mit tegyen? S te csak annyit kérdezel: - Van ásó-lapát vagy vigyek magammal?~  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése