2012. január 31., kedd

~Álom~



”Lelkemre lakat, emléked örökreszívembe ragad.”<3



"Ismerlek, te nem mersz lépni. De nem lépkedhetek mindig csak én. Mert még egy lépés és elsétálok."



”Körülvette őket a sötétség, minthasúlytalan simogató anyag lett volna, amimelegít is, hűsít is, s amitől üde, friss a világ, akár egy frissen öntözött virágoskert nyáron, késő este.”




”Nincsenek véletlenek. Aki hisz a véletlenekben, ostoba. Az ostobaságért pedig kivétel nélkül nagy árat kell fizetni.”





"Ha leiszom magam elfelejtem, hogy vár egy másik, s te is másra vársz…"





”Az álarc hidd el, a helyén marad. Csak ne nézz ide, mert a szívem szakad!”<3  
Az életet csak visszafelé lehet megérteni, de csak előrefelé lehet élni.

Soha nem fogom megérteni, hogy lehetett ennek így vége, hogy ennyire szeretem.   
Szia! Beteg vagyok..
- Tünetek: heves szívdobogás,hőemelkedés..
- Diagnózis: hiányzol...
- Javaslat: sok-sok puszi ölelés...
- Meg akarok gyógyulni,kérlek segíts!



" a csoki 1000x jobb a fiúknál. Édesek, sohasem bántanak meg és még kockái is vannak! " ;)

Valakit szeretek, valakit imádok, valakit föld alá kívánok...


" A szívemhez vezető út jelenleg karbantartás miattZÁRVA."

" sajnos előfordul, hogy szereted, de ő nem, és igazából az is mindegy, hogy milyen és lehet, hogy nem érdemli meg, de attól te még nem érzel másként. "

Valaki azt mondta nemrég nekem, hogy túl jó csaj vagyok ahhoz, hogy szingli legyek. Erre csak annyit mondtam halkan, hogy:
- Nem. Ahhoz vagyok túl jó, hogy hazudjanak nekem, megcsaljanak, vagy épp játsszanak velem.


" Van, aki megy, és van, aki jön, aki rád nevet és elköszön, de a végállomás én leszek, esküszöm! "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése